31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Bir Sevgili Uğruna


Selam abi hahah merhaba abi 

Dursun dünya küfür edicem 
Lan a*ına k*dumun*n kızı 
Kimsin lan ne unutması lan 
Ben onu severken unutmadan bahsediyor 
Dile kolay hiç bilmiyor 

Bir sevgili uğruna sende benim gibi yanma arkadaş 
O yaşlı gözlerine o yalan sözlerine kanma arkadaş 
Giden gelir mi sandın aldandın boşa yandın yanma arkadaş 

Senin için herşeyi yaptım ama boş 
Gözlerim görmesin kafam yine sarhoş 
3 boş yuttum kendimde değilim 
3 günlükmüş nasılda sevdim 

Seni bana sordular sarhoştum dedim 
Hasret çekiyorum yine ben sensizim 
Senle geçen günleri silipte attım 
Eskide kalanları cigarama sardım 

Sonunda anladım sende sevmedin 
Karnım doydu yalanmış herşeyin 
Sahte sözlere gönlümde yer yok
Bu nasıl sevda küsmüşüm hayata 

Yalanla süsledin sana olan aşkımı 
Antep şahidim deli gibi sevdim 
Benim filimimde ayrılık yoktu 
Roller değişti filimde bitti 

Hadi sana baybay benden bu kadar 
Gözüm görmesin güzelliğin ne yazar 
Senle geçen maziyi atmışım mezara 
S*ktiğimi anlar kardır yanıma 

Silin atın Antep'i gözümün önünden 
Deliyede dönmüşüm bir kız yüzünden 
SEviyorum demişti hepsi yalanmış 
Gözüme baka baka bana yalan attı 

Anlamı kalmadı yaşamanın annem 
Bir hiç uğruna gitti be 3 senem 
Ama unuttum derim sarhoştum derim 
Hatırlamıyorum aklıma gelmiyor derim 
Ne dersen de seni sevmiyorum derim


Video Açılmıyorsa Resme Tıkla


Ditulis Oleh : Unknown // 09:48
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.