31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Gülüm Gitti


Yeah ben Mc Mahmut V2ey Esrarengiz Yanımda Hüsran ve Asi StyLa 
Son zamanların en popüler arabesk rapçısı 
GaziAntep Rap Time Burası GaziAntep 
Eyvallah baba ölmedik 
Yavru Vatandan Antepe Antepten Hataya Hüsrannn 

Şimdi ben ne haldeyim 
Umutları yıktın gittin 
Sensiz olmaz olmaz derdin 
Hani ben senin kaderindim 

Yooo yooo Asi StyLa hayata nokta 

Bir umut beklemeden sevilir mi dört sene 
Ben sevmişim hakim bey hemde beni sevmeden 
Namelerim kaldı onda sanki oda görmeden 
İçimdeki pusan yeli esti geçti bilmeden 

Yazdığım beyanlarımda umutlara kelepçe 
Beyan verdim geçmişime söyle hakim suçum ne 
Yar elinden infaz aldım teslim oldum ölüme 
Birde ben anlatayım geçti şimdi dört sene 

Dile geldi hislerimde gülüm gitti neylerim 
Çok özledim beklerim her zaman ki yerdeyim 
Bıktım artık Allahım al bu canı öleyim 
O pencere boş yine hayalini izlerim 

Bu semtimin her yerinde dolaşıyor hayali 
Simsiyahtı gözleri ve hafiftende gülerdi
15 imde bir çocuktum gördüm işte ben orda 
Aşık oldum en derinden bağlanmışım ben ona 

Sevgilerin yalan olduğu bi dünyada yaşıyoruz 
O pencere boş yine ben hayalini izlerim 
İzleyip her gün Allahıma isyan ederim 

Yooooo Mc Mahmut Hadi bas Babaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 

Gülüm gitti yine gitti hüzün için vaktim geldi 
Canım gitti ömrüm bitti aşk yolunda sonum geldi 
Yarim gitti yürek bitti hüzün için vaktim geldi 
Aşkım gitti ömrüm bitti aşk yolunda ben tükendim 

Yalanlardan dolanlardan sıkıldım bu sevdalardan 
Ey Allahım kurtar beni iki yüzlü insanlardan 
Sen vardın her nefesimde sen vardın gözyaşlarımda 
Sen yanımda olmasanda kalbim hep senin yanında 

Aşık oldum ben sana gözlerime baksana 
Halimden anlasana ver elini bak bana 
Kilit vurma gönlüme muhtacım ben sevgine 
Beni bırakıp gitme ölürüm ben yeminle 

Gittin gideli ateşim sönmez 
Bu yola baş koydum bir daha dönülmez 
Sevdan sevdan özümde kilitli vazgeçilmezzzzzzzzzzz 

Şimdi ben ne haldeyim 
Umutları yıktın gittin 
Sensiz olmaz olmaz derdin 
Hani ben senin kaderindim



Ditulis Oleh : Unknown // 11:28
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.