31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Ağlamışsın Gizlice


Anlamsız Duygularda yine feryatlıyım aga 
Ben ben onu kalbimden atamadım 
Raplerimle atıyorum aga 
Nefretimi beatlere kusuyorum 
Asi StyLa 2011 GaziAntep Rap Time Anlamsız Duygular Records Beat By Dj Muzi By Loxol 
Hadi çek baba. Yeah Yahhhh Yeahhhhhhhh 
Anam yine söylediler ağlamışsın gizlice 
Ağlama ben kurban olam yaşlıyken o gözlere 
Benim için üzülme oy gadanı ben alam 
Cennet senin ayağında ben ayağına kapanam 
Deli oldum ayyaş oldum kızma nolur oğluna 
Bu genç yaşta başa geldi diyorlar kara sevda 
Mahallede kadınlar konuşurken duyupta 
Gelip bana kızma nolur dayanamam ben buna 
Bilseydim severmiydim haydi sizde susmayın 
Yüzüme gülüp arkamdan alay edip durmayın 
Gelen geçen vurdu zaten yardım edin dostlarım 
Kömürdenmi yazılmış acı dolu bu hayatım 
Öldüğümü söylemeyin o yar sakın duymasın 
Ben onun gözünde zaten boktan bir adammışım 

Video Açılmazsa Resme Tıkla


Ditulis Oleh : Unknown // 10:12
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.