31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Elinde Resmim Öldü Be Dersin


Ve ben Asi StyLa 
Merak ettiğiniz adam 
Dıştan bakıpta hayatını ca$h toz pempe sandığınız adam
Bakmayın güldüğüme bakmayın rap sölediğime
O yok beni benden alan yok
Antep Antep her gece üstüme geliyor
Karanlık geceler koynumda
Rapi yapmamım sebebi bu zaten sadece bu
Onu çok seviyorumm

Bak bu rapimde yazmak istedim
Pişman olmadan hep seni sevdim
Resmine baktım bunları yazdım
Bana derdin ya sen hayatımsın

Hayatımı mahvettin sen sildin
Kahpelik namını çoktan hak ettin
Eskide kaldı deli dolu günler
Kanım hızlıydı seni çok sevdim

Cahil dediler gençtir dediler
Dostlarım haklı heves seninki
Bir iki günlük sevda ateşi
Yaktı kül etti şu Antep elini

Adına şarkılar yapanda bendim
Her bi sözümde seviyorum derdim
Senin yerini bak aldı raplerim
Al bu parçada senin be güzelim

Gaziantep'li bi Taner dersin
Elinde resmim öldü be dersin
Herkese söyler dalga geçersin
DAha dünler kapımdaydı dersin

İt gibi bekler giderdi dersin
Ama bilmezsin seni nasıl sevdim
Gurur mu o nasıl kelime be aşkım
Gurursuz olsam söyle kaç yazar

Antep üzerime geliyor her gün
Sen yoksun sen yoksun biricik aşkım
Başıboş kaldı duygular 
Nasıl nasıl seni benden aldılar



Ditulis Oleh : Unknown // 09:52
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.