31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Bir Yar Sevdim



Sev dediler sevdik
Ama asla oyun oynamadık
Öl deseler ölecektik
Sevmeyin sevmeyinnnnn

Hadi hadiiiiii çek babaaaaaaa

Yine bana isyan dolu bir şarkı
Görenler anlar bendeki aşkı
Hemde bi bakışı vardı beni yaktı
Karamsar oldum dünyam battı

Kırılsaydı bu kolun bilekleri
Görmeseydi ne olurdu gözleri
Yanımda dostlar vardı ve gitti
Yarim gidince bu filim bitti

Gidin bu aralar bana dokunmayın
Çok kötüyüm ben bana bulaşmayın
Evet bende katliam yarattı
Senden sonra bu şehri yaktım

Hayatı çilesi omuzlarımda
Çıkamıyorum ben yokuşlarında
Serseri dediler yüzüme bakmayın
Çukurdayım ben toprak atmayın

Sen benim halimi hiç sormadın ki
Gülüpte geçtin durdurmadın ki
Ben Seni beklediğim kadar öldüm
Senin yokluğuna hasreti böldüm

İnfaz israf dur biraz alçak
Genç yaşımda kara toprak alacak
Sen beni yaktın yıktın gittin
Benim günahım boynuna kalacak

Anadan babadan yüzümüz gülmedi
Bir yar sevdik ellere gitti
Kimim var benim hayatta söyle
Allahım yardım et bu gence

Geçiyor aklımdan kötü şeyler
Bırak yakamı artık bırak kader
Birimiz yaka aslan yüreği ?
Beni bırakın sağda ineyim

Eller aldı yarimi benden
Söyleyin ne yapsın bu beden
Düşüp kalırım bir çıkmazda
Umudum sende kaldı canan

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

İsyan anlamsız duygularda her gün isyan
Yeter yeter Allahım bitsin bu feryat ( bitsin )
Ya beni al (al) yada kaderimi değiştir değiştir Allah
Ya beni al yada kaderimi değiştir
Yeterrrrrrrrrrrrr yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Varmı benim gibi dertlerde yüzen
Kalbine düşer ya hasret bazen
Dayanamaz oldum bir bile bilsen
Ben çok saftım övün bitanem

Bu bir bahisti sende kazandın
Utanmadın lan ben sana taptım
Alem bilsin sen şımarıksın
Siktiğimi anlar bana kâr kalsın

Alay etmiş oynamış be dostlar
Mesaj atmış unut yazar
Gitmiş ellere  hava atar
Aman susunda değmesin nazar hahaha

Günahkar oldum senin yolunda
Allah sen yardım et bu kuluna
Gülecek yüzümde kalmadıki sana
İsyankardım bu genç yaşımda

Sana selam atsam isyan edersin
Aşkını istemem kalsın haram edersin
Seninle vardım seninle soldum
Bir varlığım yokki muradım olsun
Bana yapılana kanıpta hayale daldın
Nedir senin maksadın
Nedir anlayamadım anlayamadımmmmmmmmmmmm



Ditulis Oleh : Unknown // 10:16
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.