31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Gözüm Görmesin


Ardından bakarsam ben namerdim 
Seni sevmiyorum hak etmedin 
Gidebilirsin gözüm görmesin 

Ardından bakarsam ben namerdim 
Seni sevmiyorum hak etmedin 
Gidebilirsin gözüm görmesin 

Bugünlerde anam yine geldiler bak üstüme 
Aşkı yazan ellerimi kırdı gitti neden be 
İsyan etme diyen diller hesap sordu nedense 
Yedik bi bok gardaşım örnek al be kendine 

Ben çürüttüm gençliğimi ben yazarım siz bilin 
Bakmayınki güldüğüme öldüm öldüm dirildim 
Yardım et ey allahım yardım et be yıkıldım 
Madem beni sen yarattın neden yanlız bıraktın 

Unutmadım gözlerini unutmadım ey canım 
Dön gel artık nazlı yar ben ecelle boğuştum 
Belki dönersin diye kalbimi çok avuttum 
Anladımki sen kadın olmayacak duasın 

Aynı aynı bir cevap vermek istesem bile 
Sordukları sorular hep aynıydı yeter be 
Kadın usandım artık bak bu rapim tek tanık 
Verdiğimse tek yanıt biz doğuştan ayrıldık 

Diyorlarki sen Asi elini sallasan ellisi 
Benim bi tek sevdiğim tek cevaptı kendisi 
Her bi yanda bi resim unutmak mı nerdesin ? 
Anımsatır her bişey mutluluğa hasretim 

Benim yaşım 19 genç yaşımda dertteyim 
Hayal değil bu sözler gerçektir siz bilin 
Yazdığım her rapimde hayatımı çizmişim 
Beni seven herkese armağandır dinleyin 

Unutmadım unutmadım o güzelim gözlerini 
Unutmadım pencereden bakıpta içimi yaktığın o ilk günü 
Bu gidişin dönüşü olmayacak geri olmayacak geri 
Allahım madem beni sen yarattın o halde neden yalnız bıraktın neden 
Dön gel artık dön gel ey canım ey canım dayanır gücüm kalmadı canım 

Ardından bakarsam ben namerdim 
Seni sevmiyorum hak etmedin 
Gidebilirsin gözüm görmesin



Ditulis Oleh : Unknown // 12:16
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.