31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Giyerim Karalar


Ezanlar bizim için, okunuyor sevgilim 
Gözyaşların mezara dökülüyor sevgilim 

Yol ver dağlar yol ver geçeyim 
Neydi benim suçum anlat bileyim 
Eller gülüyor ben dert çekerim 
İçim içim kanar nerden seveyim 

Ben seni kocaman yürekle sevdim 
Sığmadı kalbime dağları deldim 
Yıkarım dağları ben sana gelirim 
Sen iste aşkım kaderimi silerim 

Hasretin içerimi köz gibi dağlar 
SEn gül oyna ben giyerim karalar 
Belkide yeniden doğacak umutlar 
Doldu gözlerim sanki bir pınar 

Beyaz gelinlik bir rüyaydı yar 
Kaderimi gömerim açıldı bir mezar 
Hangisine yanam saklı kalanlar 
Kapanmıyorki gönülde yaralar 

En büyük ortak derdime geceler 
Beni bana geri ver bitsin dertler 
GEcenin sessizliğinde ses ver 
Düştüm bir çukura hadi bana el ver 

Bir çığlık gibi çık dudağımdan 
Yaşadığım hayata verdin hep hüsran 
Sonbahar akşamı cesedimi bulsan 
Üzülme sen yar kaderim sen kan 

Kara kara topraklar seni elimden aldı 
Şimdi bana hatıra yırtık bir resim kaldı 
Bu kadar genç yaşında toprak olmayacaktın 
Ah sen solmayacaktın 

Ezanlar bizim için, okunuyor sevgilim 
Gözyaşların mezara dökülüyor sevgilim



Ditulis Oleh : Unknown // 11:48
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.