31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Gel Hele Gülüm Gel Hele


15 yaşındaydım beni bırakıp gittiğinde zalim 
O günden bugüne ne bir selam ne bir mektup 
Uzak diyarlara bir parça yaptım bu gurbet elini beni mi yarattım 
Yol ver dağlar yarimi alayım 
Oy gülüm benim derdine yanayım derdine 

Seher yeli selam söyle yarime 
Gel hele de gülüm gel hele 
Beni kula kul eyledi bu sene 
Gel hele de gülüm gel hele 
Değme kuşlar konmaz iken dalıma 
Gel hele de gülüm gel hele 
Gurbet eli yol eyledik bu sene 
Gel hele de gülüm gel hele 

Bugünlerde çok sıkılır bu canım 
Diyorki anam nedir bu halin 
Babamı sorma hiç bi çare zaten 
Doğrulmadı beli derdi yüzünden 

Vazgeçmiş yar dostlar benden 
Odamda bir ben bir rabbim var 
Akşam olunca başlıyor efkar 
Sar hadi dostum bi çift bi esrar 
Extasy haplar beyni parçalar 
Ağlıyor halime bi garip bu diyar

Uzak diyarlara bi parça yaptım 
Bu gurbet elini ben mi yarattım 
Yol ver dağlar yarimi alayım 
Oy gülüm benim derdine yanayım 

Bi mezar kazıdım kaderimi sokayım 
GEçit vermiyor bu karlı dağlar 
Gökyüzü halime ağlıyor ey yar 
Gurbet gurbet zalim gurbet 
Elbet gelecem gönlüm sabret 
Yedi bitirdi lan zalim gurbet 

Gönülde yara var gözümde hasret 
Gülüm adıymıs gurbet 
Ciğerime soktuğun hançeri hadi çek 
Sılam sana yanar çekilmezki dert 
Gözyaşı dökerim diyorlar sabret 

Uzakta o gülüm adıymıs o gurbet 
Sılam sana yanarım çekilmez oldu hasret çekilmez 

Seher yeli selam söyle yarime 
Gel hele de gülüm gel hele 
Beni kula kul eyledi bu sene 
Gel hele de gülüm gel hele 
Değme kuşlar konmaz iken dalıma 
Gel hele de gülüm gel hele 
Gurbet eli yol eyledik bu sene 
Gel hele de gülüm gel hele



Ditulis Oleh : Unknown // 11:02
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.