31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - 3 Yanlış 1 Doğruyu Götürür



Gelsin Ölüm Gülüm Bu Gece

Hayat Denen Şey Bilmece
3 Yanlış 1 Doqruyu Götürür
Mapusta Yatarım Sen İste

Bende Değişen Bişey Yok Sorma
Herqün Aynı Sözler Ve YaLanLa
Sen Mevsimlik Açan Bir Papatya
Ben Dallarıyı Kuruyan Bir Ağaç Ya

Öyle Sevdim Öyle Kabullendim
O Kadar Coştum Ama Yine Gelemedim
Rüzqar Gibi Eserim Bugün Serin
Sarardı Yapraklarım Sen Sevin

Gökyüzünde Bugün Hafif Bulut Var
Galiba Aya Küsmüş Yıldızlar
Korkuyorum Yeter Artık Çık Gel
Gün Geçtikçe Ben Oluyor Derbeder

Kabusa Dönüştü Onca Hayaller
İmparator Gibi Yıkıldı Bu Azap
Eywallah Yar Sen Beni Boşwer
Gazi Şehir Bari SeN Cevap Ver

Seni Kendimden Çok Sevdim Ben
Unutma Sendin Bırakıpta Giden
Bugünde Hayallerinle Yetindim
Gönlüm Firarda Müeppet Yedim

Oysaki O Gözlerinle Erirdiim
Kaşla Göz Arasında Çekip Gittin
Çekinme Söyleki Ben Sana Nettim
Sende Haklısın Seni Çok Sevdim

Yalanların Ardına Sığınma Bugün
Sevmedim Oynadım Alay Ettim dee
Herkez Duysun Sen Köledin de
Gurur mu onu sildim attım bee

Gerçekler Acı Derdi Benim Anam
Acılarla Yaşamaya Alıştım Ustam
Bir İnfazım Var Bugün Patlayan
Mapusta Yatarım Sen Sevin Ulan

Video Açılmıyorsa Resme Tıkla


Ditulis Oleh : Unknown // 09:09
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.