31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - İsyanla Boğuşuyorum


Bugün şaşkınım dünyam durmuş 
Gökyüzünde güneşim kaybolmuş 
Hayatım benim bir senaryomuş 
Şah damarımsa atmıyor durmuş 

Hasrete acıya boğmayın beni 
Kızgın dostlarım haklı dimi ? 
Deli rüzgarlara kapılan sevdam 
Nasırlı gönlümü sızlatan yaram 

Sana değil, isyan değil yüce yaratan 
Tek düşündüğüm dumanlı dünyam 
Mustafa gardaşım bi cigara sarsan 
Çekipte ciğerime maziye dalsam 

Yazarım aşkı ben sizde dinleyin 
Örnek alın beni sizde sevmeyin 
Böyle susmayın bir cevap verin 
Nefes alamıyorum delindi kalbim 

Aleme ibret benim sözlerim 
Yeri gelince kralına gideri veririm 

Hayat bi kitaptı bende bi nokta 
Her defada beni koydular sona 
Senle başlayıp seninle bitse 
Beni yaşatan bir melek oldun sen 
Buğulu gözlerim tıpkı mum gibi
Eritti, tüketti, bitirdi bak beni 

Ağlıyorum evet resmine bakarak 
Gönül oyununda saf dışı kalarak 
Açtım elimi ben yaradana bakarak 
Aşağı selim oldu melek ağlayarak 

Bir mermi evet bir mermi sıkarak 
Kış gibi başladı kabusun olacak 

Hayat bi kitaptı bende bi nokta 
Her defada beni koydular sona 
Senle başlayıp seninle bitse 
Beni yaşatan bir melek oldun sen 
Buğulu gözlerim tıpkı mum gibi 
Eritti, tüketti, bitirdi bak beni 

Nefret ediyorum senden 
O siyah saçların sürmeli karagözlerinden 
Vücudun kolların dudakların 
Bastığın yerden gördüğün yüzlerden 
Nefret ediyorum. 
Nefret edeceğim ismini söyleyenlerden 
Seni güzel bulanlardan senden bahsedenlerden 
Nefret edeceğim 
Nefret edeceğim seni sevenlerden 
Ben ağlarım hemde gizli gizli 
Öyle bir ağlarım ki derinden derinden 
Tatlı tatlı esen meltemlerle sana selam salacağım sahte kalplerin prensesi. Sahte kalplerin prensesi


Video Açılmazsa Resme Tıkla


Ditulis Oleh : Unknown // 10:05
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.