31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Hancı


Kalbim yaralı (sen bilemezsin) 
Gönlüm yaralı (ölüm çok yakın) 
En güzel yarınlarla , sen açtın aramı 

Selamün Aleyküm merhaba Hancı ... 
Ben aşk yolunda acı çeken yolcu 
Bir bardak şarabın var mı senin ? 
O kız demiş ki Taner benim esirim . 

Ayık kafayla konuşamıyorum ben 
Biraz demleneyim Anlatırım ben 
Nişanlanmış hancı gitti elden 
Bir pırlanta yüzük alamadım ben 

Silip atamıyorum yaralı bu kalpten 
Belki basit gelecek bu sözlerim 
Ama bunu ben kendime yediremedim 
Kirli bi elle yazılan bu kaderim

Ne yaptın ettin ki silemedin 
O bir kahpeydi medet dilendim 
Nur topu gibi bi de evladı var 
Gözleri tıpkı annesi gibi bakar 

Gırtlağıma kadar doluyum bu gece 
Adı olmuş sanki dilimde hece 
Haydi getir yenisini bitti bu şişe 
Sende söyleme bu kadar içme diye 

Ondan kalan bi resim cebimde 
Bi genci böyle eden bu gözlere 
Tabipler derdi ki psikolojin ne 
Bir an yazdı bana bu gece uyur diye ... 

Yazma boşa dedim derdim kalpte 
Gönül yarasına melhem yok sende 
Her bi şeyin bana dert oluyorken 
Söyle yaşamak bu Taner'in neyine

Video Açılmıyorsa Resme Tıkla


Ditulis Oleh : Unknown // 09:14
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.