31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Hayat Kadını


Yeter be Rabbim yeter
Dört duvarlı bu karanlık odamda 
Bir rapim var birde rapim
Sana hiç bir şey demiyorum
Artık seni sevmiyorum
Hayalini istemiyorum

Hasretinle yandı gönlüm 
Yandı yandı söndü gönlüm
Evvel yükseklerden uçtu 
Düze indi şimdi gönlüm ...

Biliyorum şimdi diyeceksin ki
Bu ayyaş yine içmiş yine kafası güzel
Kafası dumanlı odası dumanlı
Birde karşısında benim resmim varsa 
Hah başımıza o zaman şair oldu 

Ama bilmezsin ki ama bilmezsin kadın
Ben sana yazarım sana söylerim
Hadi dinle o zaman 

Çokta yakışmış sana inci taşlı küpeler 
Sosyete güzeli olmuş ellerinde ojeler
Yazık olmuş güzelliğine nedir lan sürmeler 
EVet çok yakışmış sana çok yakışmış sana giydiğin elbiseler

Birde mini etek giymiş ne sandın lan kendini
Baktığımda gözlerine utanmadan zerre eser yokki
Benim param yoktu diyemi sevmedin hiç sen beni
Tüm derdin paraydı senin paraya sattın kendini tıpkı bana sattığın gibi 

Benim param yoktu kızım sen haklıydın bu sefer
Şimdi mutlusun demi sevdiğin o ibneyle beraber
Yeter ulan bitsin bittinm acı bana işkencelerine son ver
Sol yanımda inthar ne hale geldiler

Hiç zoruma gitmiyor inan layık olduğun yerdesin
Genelevlerin mekanın olsun kaldırım köşelerinde bekleyesin
O taksiden inip o taksiye binesin 
Her bindiğinde aklına ben geleyim 

Sana son sözlerim 
Gözlerimde kendini arama bende saklı kaldılar
BEnde gördüğün herkes sahte yarınlarımı çaldılar
SEn varsın içlerinde rahatsındır uykularında 
İnkar etme kızım sen acımadın bir defa bana bir defa bana


Video Açılmıyorsa Resme Tıkla


Ditulis Oleh : Unknown // 10:00
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.