31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Cehennemde Yan


Merhaba dostlarım yine ben aşk adamı asi 

Namı diğer Asi StyLa. 
O yar benden vazgeçmiş be gardaş 
Çektim işte oldum yine bir ayyaş 
Kafam yine çok güzel be 
Bu parça benden dostlarıma armağan olsun 

Hadi çek baba çekkkkkkkkkk 

Her bi güneş doğduğunda başlayan bu dertlerim 
Her uykudan kalktığımda belki dönmüştür derim 
Bazen dalıp gittiğimde kaybolur bu benliğim 
Duman çeker ciğerlerim derdi keder hal derim 

Uyandım bir uykudan ve annem bana kalk dedi 
Oturduğum soframda yediğim ekmek zehir gibi 
Sen üzülme canım anam yar benden vazgeçti 
Dost dediğim adamlar şimdi bana sırt çevirdi 

Paylaşırdım bir zamanlar ekmeğimi gardaşım 
Nerde hata yapmışım söyleyin be dostlarım 
Hanginizin namusuna yan gözümle bakmışım 
Ben herşeyi ayıkken kaybetmişim sırdaşım


Gel kadınım dinle beni sevmişim lan ben seni 

Anlamassın sendemi çoştu şimdi serseri 
Çek silahı durma haydi gasp et ulan kalbimi 
5 yılda infaz aldım hüküm giydim sevmedi 

Koftiden bu sözlerim nasır tuttu ellerim 
Yasaklandı sözlerim hani nerde gençliğim 
Tencerede pişirdim kapağında ben yedim 
Her bi gelen sırtımdan vurdu gitti devrildim 

Şimdi o güzel gözlere sürme rumel çekmişsin 
5 para etmez ulan senin meşhur güzelliğin 
Ruhun orospu olmuş nerde benim sevdiğim 
Hani şimdi nerde lan o doğal güzelliğin 

Öyle durma zalim öyle durma haydi gel beni öldür 
Beni sevmeyen o kahpenin yüzünü hadi bari böyle güldür 
Bak yine diyorumki yüzüm gülsün yüzün gülsün 
Anam babam gardaşım utanmayın benim yüzüme tükürün 
Ben bir garip aşıktım ulan saflığımdan oynadın 
Merhametin kalmamışki yeter acıyor bu canım 
Bende bir insanım evet bende bir insanım benimde var bir canım 
Ettiğin günahlarınla ettiğin günahlarınla cehennemde yan kızım ! 
Cehennemde yan kızım !

Video Açılmazsa Resme Tıklayınız




Ditulis Oleh : Unknown // 09:40
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.