31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Onuda Senin Gibi Çok Sevdim Anne


Gittin ya bu yuregimden 
Vurdun beni en derinden 
Umudum yok bugunumden 
Mutlu oldun mu 

Yine senin adina yazilmis bir parca 
Yine ben asi styla 
Anlamsiz duygular records'da 
Isyanlardayim usta 
Isyanlardayim 
Gozler yine kan topladi anne 
Kizma sakin derdime bul care 
Olum gelsin artik olum nerde 
Gecem gunduzum yoktu belkide 
Onuda senin gibi cok sevdim anne 
Kendimden parca bildim anne 
Sana layik olamadim belkide

Yuzume bakipta aglama anne 
Ben boyle olsun istememistim 
Dort yildir kendime gelememisim 
Acilari bana yukleyipte gittin 
Yoklugunda curudum dusunmedim 
Duygularim kordugum olmus lan 
Gozyasimda kan bulandi ustam 
Toprak kokuyor buram buram 
Bye bye kahpe buda son parcam 

Eger ki birgun bana donmek istersen 
Eski taneri bulamayacaksin 
Hayalleri yikilmis 
Per mi perisan bir halde aglayan adam goreceksin 
O zaman sakin ona koselme 
Cunku ben senin eserinim 

Gittin ya bu yuregimden 
Vurdun beni en derinden 
Umudum yok bugunumden 
Mutlu oldun mu



Ditulis Oleh : Unknown // 10:09
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.