31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Pencere Boş Durur


Yeter rabbim ben ne yaptım bu derdi verdin 
Meğer ben bir kızına kölesiymişim 

Gel dostum dinle beni anlatayım sevgimi 
Saatlerce kapısında bekledim köpek gibi 
Bazı dostlar gelirdi sabahladık kapısında 
Sevme Taner demişlerdi haklılarmış be ana 

Allahımda gördü bunu 
O herşeye kadir zaten 
Kurban oluyum Allahım al bu canı bittim ben 
Ah atmıyor nabzım durdu durdu dünya 

Gitti şimdi gurbete o pencere boş durur 
Her kapıdan geçtiğimde şu sol yanım hep durur 
Acılarla dertlerle bıraktın gittin hain 
Giderkende kalbimi götürdün sen ey zalim 

Haydi şimdi söyle dostum kim haklıymış kim haksız 
Ben bunları yaptım evet yokki sözümde yanlış 
Haberi duydumki geldi gönül eğletin demiş
Her canı sıkıldığında oynayıpta gülermiş 

İnan dostum hak etmedim neden böyle yaptıki 
Sevmiştim yeminle öl deseydi ölürdüm 
Dadısı ninnilerle büyütmüş onu dostum 
Kuru ekmek yedim ama şerefliyim ben dostum 

Gel dostum dinle beni 
Anlatayım sevgimi 
Saatlerce kapısında bekledim köpek gibi 
Aşkın gözü kör derler fakat inanmam 
Başıma gelmişte bilmemişim be anam 
Bazı dostlarım vardı mahallede sağlam dostlarım 
Bana dediler ki Taner sevme bu kız sana göre değil 
Nerden bileyim be baba nerden bileyim 
Bu kız kendini beğenen zavallı bi şımarıkmış 
Hani hani hiç birine yanmıyorum be 
Hani kapısında beklemişim 
Onun için sabahlamışım 
Bunlar bana koymuyorda 
Kendini beğenmesi Kendini beğenm


Ditulis Oleh : Unknown // 11:31
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.