3 Haziran 2013 Pazartesi

Asi Styla - Gelemedin Yar 2013



https://www.facebook.com/asistylaa27

Gelemedin Yar
Gelip Şu Halımı Göremedin Yarr...

Yine Merhabayla Başladım Bugün
Ellerde Mutlusundur İki Gözüm
Hemen Konuya Girmek İstesemde
Hayallerin Dur Diyor Bu KaLbe

Senle Doldu Kalbim Anlamazsın
Sen Bir Kadersen Bende Razıyım
Güle Sormuşlar Neden Dikenli
Bülbül Beni Çünkü Böyle Sevdi

Dertlerim Deniz Misali Durgun
Güneşi Görmeden Dalımda Soldum
Gecelere Gelme Jilet Tutar Oldum
Hayalin Oldu Sanki Bir Uçurum

Beş Para Edermi Benim Yokluğum 
Unuttuğun yerde KaL Be Nurum
Kurşuna Dizildi Saf Duygularım
Özlemiyorum Anla Kadın Ölüyorum

Yaz Gününde Kar Yağarmı Söyle
Dışarda Kar Var İçimde Bir Yağmur
Her Bir Yanım Toz Her Yanım Çamur
Seninde Gideceğin 2 Metre Çukur

Silinmesin Hayalin Bu Gözümden
Dar Ağacına Giderken Bile Gülerim
Bu Sevda Yoruldu Bitti Artık
Hayalleri Uçurtma Yapıp Saldık

Ah gülüm dertlü gülüm Neden Hala Sana yazat bu ellerim,neden hala seni arar gözlerim, neden senı anlatır türkülerim,Neden Neden, Olsun sevmediğini bile bile severim,Bekliyorum Beklediğim Halde gelmeyeceğini bile bile severim,Çünkü Ben seni karşılıksız sevdim,deli dolu sevdim

6 yıl Gecti aradan olsun bee
Dedim ya ben bu kalbime taş basarım yinede seni beklerim 
İlk Günki Gibi severim Gel Gülüm Gell.....




Ditulis Oleh : Unknown // 06:58
Kategori:

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.