31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Yalan Aşk


İsyannnnnnnnnnnn 
Rap yapmak istedim 
Seni kalpten kovarken 
Sözlerimi yazdım 
Cümlelerim ağlıyor 
Bugün yine yoksun 
Hadi bastır kalpsiz 
Hadi çek babaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 

Bugün yine sözlerimde ölüm kokar sevgilim 
Benliğimle savaştım mağlup oldum bilmedim 
Ben yanında utanırken şimdi hangi eldesin 
Gömleğinin düğmesini hangi evde çözersin 

Dokunmadım ben sana gözlerine kıyamadım 
Ben şerefli severken sen parayla oynadın 
Gitme kadın gel yanıma göz yumarda geçerim 
İstemezsen merak etme ben fiyatını öderim 

Oynadın sen benimle mecnun ettin yolladın 
Gelen evi şimdi senle şen olsun ey yar canım 
Boş şişeler benimle derdime tek sırdaşım
Aşk denilen bu limanda gemisiz bir kaptanım 

Bulamadımki derdime merhem olan şifayı 
Almadınki yarabbim kahrolan bu insanı 
Aşk yolunda çekerim bi ton dert ve cefayı 
Ben bilekleri keserken o sürerdi sefayı 

Sen ellerde gezerken cümle cümle yazardım 
Diskolarda çoşarken ben kayıtlar alırdım 
Ben seni sözlerimle yazıpta bitiremezken 
Sonlarına nokta koydun yıkıp gittin harbiden 

Bugün yine deli gönül esti gitti sormayın 
Fırat Nehri nedirki çoşar çoşar akarım 
Haydi elveda dostlarım hepiniz hoşçakalın 
Aşkımıza tek cümle sende kahpesin kadın 

Ben seni ben seni cümle cümle yazarken 
Sen şimdi hangi kollardasın 
Ben seni ben seni sözlerimle anlatamazken 
Hangi şerefsizle hangi evin yatağındasın 
Şunu bil kadın sende herkes gibisin 
Kaybolan bu benliğimde günlerce savaştım 
Mağlup olmuşum hiç farkına varmadım 
Asi diyorlar rap yapıyormuş 
Ben seni sözlerimde anlatırsam namerdim namerdim 
İsyanlardayımmmmmmmmmmmmmmmm



Ditulis Oleh : Unknown // 10:59
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.