31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Duygularım Kör Düğüm


Harbiden sevdim seni terk edip gittin beni 
Ben seni sevdim ama sevemedin beni 
Bilseydim sevmezdim ki karşılık vermezdim ki 
Bu yalan dünyaya keşke gelmeseydim 
Seni görmeseydim sevmezdim ben seni 

Dur bi dakika düşün dedim hatırlarmısın ki sen ? 
Saçlarımı yolmuştum elvedamı ederken 
Parçalandı sol yanım ve darmadağın düşlerim 
Bitmesini istemezdim başlayan bu hayalin 

Ellerimde bir resimle falçatayla bir damar 
Kestikçe kesiyorum azdı bende ağrılar 
Duygularım kör düğüm eller etti dost nazar 
Akar gider kanlarım kazın bana bir mezar 

Gelinlikti tek hayalin giydin işte beyazlar 
Bende giydim beyaz ama benimkisi biraz dar 
Nikah kıydılar sana mutlu ol ve ağlama 
Bende kıydım bir nikah azrail ve çukurla 

Dapdaracık bir çukur var karanlıklar ardına 
Aldı gitti beni yar ölüm denen sıfatla 
İmrenirdim her zaman Ferhat ile Aslı'ya 
Bizimkide bir efsane Taner ile bir Tuğba 

Ayrılamam demiştin ya nolduki yar sana 
Susma öyle susma cevap verde haydi utanma 
Şimdilerde anladım olmayacak bir dua 
Yazmamışki seni rabbim yazmamışki anlıma 

Bugünlerde kafamda saçma sapan düşünce 
Beklerim ben her gece ölüm gelsin ölüm be 
Sevdiğimde bir melek azrailde bir melek 
Sen yaşarken öldürdün azraile yok gerek 

Anam dur artık anam sakın ola ağlama 
Oğlum isyan etme diye sakın kızma sen bana
Seviyorum unutamam unutamam ben ana 
Dost dediğim adamlar kelek yaptılar bana 

Hırs yaptım öfkelendim yaptım işte bi parça 
Şimdilerde diyorlar Asi StyLa marka 

Harbiden sevdim seni terk edip gittin beni 
Ben seni sevdim ama sevemedin beni 
Bilseydim sevmezdimki karşılık vermezdimki 
Bu yalan dünyaya keşke gelmeseydim 
Seni görmeseydim sevmezdim ben seni 

Taarruman bir hayat bende gözlerim duman altı 
İşlenen bu cinayetin kimdi söyle zanlısı 
Pamuk bir aşk bitirdim ben ellerimden kayıp giden 
Hatam neydi söyle bana hayatımı katletmen 

Gurur bu aşkı ziyan edermiş anlaşılan 
Düşlerimden değil belki yanında seni alan 
Sayfalarca yazdım işte yokmu beni anlayan 
Bir tutam ellerinden yarına senle başlasam 

Zaman geçer öyle durmaz isteyince anla durmaz 
Emin ol ki yinede sen gelen yerimi doldurmaz 

İntihara sürüklenen gencecik bir fidanım 
Susuz bıraktın beni kurudum işte bak canım 
Söz ettiler bana ama hiç birini takmadım 
Allahımdan tek dileğim sensin işte sol yanım 

Sen yeterki kal yanımda asım takmam rap canım 
Vazgeçersem bu yolda bende işte aptalım 
Ayırmayın siz bizi ayırmayın dostlarım 
Geçmişimde izlerim var geleceğim çok yakın 

Kim ne derse desin ulan tek tabanca kalmışım 
İstediğim bi sendin ben bu yolda yanlızım 

Harbiden sevdim seni terk edip gittin beni 
Ben seni sevdim ama sevemedin beni 
Bilseydim sevmezdimki karşılık vermezdimki 
Bu yalan dünyaya keşke gelmeseydim 
Seni görmeseydim sevmezdim ben seni



Ditulis Oleh : Unknown // 12:06
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.