31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Ot Kubar Dönüyor Dünya


beyazlar içinde gülmek istedik 
karanlık gece güneş mi gördük 
attık hayatı bizde bi kenara 
dert kattın derdime yaşadıkça 
hep dert verdi yüce Rabbim 
ot kubar hergün beynime çekerim 
çekerde kaderime feryadı ederim 
ağlama gardaş böylede gülelim 
2 kapak vede damardan alsam 
2ye bölündü tek kocaman dünyam 
1 parça yaptık bizi hatırlatan 
birde muzaffer askerde olan 
koşarak gidiyorum yine ben mezara 
aşkım yatıyor yerin altında 
onsuz gülemem musto hayatta 
Rabbim Rabbim al beni yanına 
sensiz ölümlere mahkum bedenim 
kelepçe kolda kalpsiz değilim 
4 dostumla ölümede giderim 
yanlış yapanın biletini keserim 
cennet gözlümü benden aldılar 
ona doyamadan toprağa koydular 
kalbime adını jiletle kazıdılar 
4dostum beni sıkıca sardılar

Allahım beni tek koydun sen 
maddeleri bana arkadaş ettin 
serseri dediler yine ben çektim 
ateşten sıcak dumanlı ciğerim 
aradım yine seni son baharımda 
nasıllll toprak altında 
ölüm haberiyle yıkıldım Alllahhh 
ot kubar hergün dönüyor dünya 
Allahım Allahım Allahııımmmm. 
kendimi artık anlatamıyorum 
onu bana geri verin nefes alamıyorum 
toprak zindan bende mahkumum 
kimse sormuyor haliniz nedir 
bize kefen gerek gülmek nedir 
4 kişiyiz biz hep aynı kafadan 
Allahım artık sen bizi kurtar 
o siyah saçlar sürmeli gözler 
geliyorum allahım artık yeter 

dizlerim aşkları ağlarım anıları getirip aklıma 
yaşanmamış bir aşk dilemiştim Rabbimden 
Rabbim nasıl aldı seni benden(nasıll) 
genç yaşında genç yaşında toprak oldun 
beni kendimle bıraktın aşkım nedeeennn neeedeennn nedeeednn 
hayat hayat artık çok boş geliyor gardaşım 
bak yine biz 4 kişiyiz maddelere düştük 
Allahım ya beni yanına al yada onu bana geri ver 
haydi gardaşım gidelim bugunde güneş açmayacak 
gündüzüm yine zindan oldu seni seviyorum ulan seni seviyorumm....



Ditulis Oleh : Unknown // 10:35
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.