31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Anne Özlemi Çekenlere


Bugünlerde kalbim ana hasretiyle yanarken 
Aldı gitti elimden toprak oldun aniden 
BEn yüzünü göremedim rüyalardan hatırlarım 
Annem sen olsaydın belki farklı olurdum 

Herkes beni dışlıyor çekilmessin diyorlar 
Bilmiyorlar ağlarım ben anama yanarım 
Ellerinden öpemedim bayram günü sızlarım 
Geçenlerde geldiğimde mezarında yatmışım 

Bugünlerde sıkıldım darmadağın düşlerim 
Toparlamak istemem ben seninle özeldim 
Herkes annesiyle gülüp oynayıpta gezerken 
Ben köşemde sessizce ağlayıp izledim 

Babam geldi aniden doldu gitti gözleri 
Uyan anne kalk dedim eşarbını ört dedim 
Babam tuttu kollarımdan giden gelmez diyor 
O dedikçe ağlıyorum ciğerlerimda ağlıyor 

İçiyorum yalan yok serseriymiş lakabım 
Beni bilen bilir ana ben anamın oğluyum 
Bugünlerde kafamda bir düşünce başladı 
Bir kurşun ayırdım şahit olsun allahım 

Kundağımda tek bıraktın oy sütüne hasretim 
Çok isyana girdiğimde rüyalarda gülerdim 
Senle olan her rüyada uyanmak ben istemem 
Toprak oldun gittin ana nedirki rabbim çilem 

Ana bu hasretttttttttttttttt yakıyor beni 
Kundağımda tek bıraktın ne olur dön geri 

Oy anam canım anam 
Oğlunun canı sana kurban anam 
Ben seni görmedim hayal meyal rüyalardan hatırlarım anam 
Bir yarim vardı oda ellere gitti 
Şimdi ben ne yapam anam ne yapam 
Ana gibi yar olmaz diyen o dillere kurban olam anam 
Dönde gel anam seni özledim anam kalk gel anam dön gel anam 
Uyanda kalk anam anammmmmmmm



Ditulis Oleh : Asi Styla // 11:14
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger.