31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Zengin Zillisi


yanlızlığın yükü 
ağır bunu taşıyamam
zehir kattın aşıma
belkide kavuşamam

yollar bahane
istesen benden kaçman
ama yine ben herşeye razıydım
ama yine ben herşeye hazırdım

yanlızlığın yükü ağır 
bunu taşıyamam
zehir kattın aşıma
belkide kavuşamam

yollar bahane
istesen benden kaçman
ama yine ben herşeye razıydım
ama yine ben herşeye hazırdım

senle hayat bambaşkaydı yar
keşkemde irdelerimden aldılar
hep zarar bana
ulan yazık bana

fakirim diye beni sevmedi ah be
bir gün ceplerim dolu bi halde
beni gördüğü anda acaba ben diye ah edermi yine
kahrolurmuki kalpsizim hayinim sevmeyi bilmezim.

sana ben sevmeyi öğretecek yaşı geçtim
yazık ettin gülüm sen bana
hata ettin gülümseme bana
günah keçim yanlış seçimdi benimkisi

neyimize bizim zengin zillisi
apaçık ortada herşey
gönül eylendirmiş belli
alacağın olsun zengin zillisi

bir gün bana dönmek istersen eğer
o kalbini varya toprağa göm gel
bir gün bana dönmek istersen eğer
kötü hislerinden arında gel lan

seni kandırmam zaman almaz
taş kalbim artık sana kanmaz
bu gece ateşli aksaray ah yar
bir zaman sevdim şimdi yosmam

senki sokak kadınından bile basit
sevgi seven kalbin hayini
sendin bir zaman prensesim
elim kanasa bile üste titreyenim

bırak artık bırakta git lan
olmayacak duaydı bizimkisi
zaten umut yoktuki sende 
ben baros akabebesi sen zengin zillisi



Ditulis Oleh : Unknown // 12:33
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.