3 Haziran 2013 Pazartesi

Asi StyLa - Ayılık Beni Buldu 2013 New Track




Bu Sevdanın Ataşında
Yandı Yürekler Yandı
Dayanması Güç oldu Oy Oy
Ayrılık Beni Buldu


Rap

meRaba quzeL kız meRaba hayatım nasıLsın ıyımısın oyy kaRa bahtım
buqunde adını bu kaLbıme yazdın bıRazda benı dusun oLdum yaRdım
kaRanLık odaLaRa kendımı kapadım eLımde kaLemLe hep senı yazdım
Lan oLuyoRum Lan bana bıR yaRdım cıkaRcı yuzLeRe kapaLı kapıLaRım
Seni Sevdim Diye Herkes Düşman Sanmaki Seviyorum Oldum Pişman
Senin Aşkın Bana Oltada Hüsran Canıma Can Katan O Cananıma Selam
Yanıyorum Aşkına Yandım Yaradan Onu Bana Geri Ver Kurtar Azaptan
Gecemi Gündüzümü Yarınımı Dünümü Beni Bana Geri Ver Unuttum Özümü
Seni Soran Herkese Düşman Oluyorum Onu Bana Sormayın Unuttu Diyorum
Bugünde Kalemim Kan Kusuyor Kan Kolaysa Boyun Eğme Kadere Katlan
GaziŞehir Oldu Bana Bi Zindan Gözlerin Aramasın Öldüm Çoktan
Hayat bi Tiyatro Bnde Bi Figüran Bırakma Sebebini Buldum Yoktan

Şiir
Dertler Dolmuş Kalbime
Derman sensin sanardım dertlerime
Sende Dertler Bindirdin Üstüme
Git Hadi Bırak Ben Kendi Halime
Sende Yalan Oldun Gözümde
Sen Aslında Yabancıydım Özümde
Hep Bekledim Gelirsin Diye Günün Birinde
Sadece Kötü Haberin Geldi
İmzayı Attığın O gece

Ditulis Oleh : Unknown // 13:04
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.