31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Karlar Yağıyor


Sözün şiirlerin mükemmelidir 
Senden başkasını seven delidir 
Yüzün çiçeklerin en güzelidir 
Gözlerin bilinmez bir diyar gibi.. 

Başını göğsüme sakla sevdiğim 
Güzel saçlarında dolaşsın elim 
Birgün ağlayalım birgün gülelim 
Sevişen yaramaz çocuklar gibi.. 



Özgürlüğü bekleyen vatan evlatları gibi sevdim seni 
Nazım Hikmet gibi kesik yedim yüreğimde 
Elinin tersiyle attın beni uzak diyarlara 
Şimdi bu diyarlar çok soğuk sen yoksun yanımda 

Beni benden alan gözlere bakamam 
Kıyamam ben sana inanki kızamam 
Dalarım maziye boğulur çıkamam 
Yüzün çiçek gibi bakmaya kıyamam 

Umutlarımın üzerine kar yağıyor 
Donuyor beynim bir an bir dalıyor 
Anne oğlun bak ölüyor 
Beyaz zehir bedenimi mahvediyor 

Bir melekten haber aldım bu gece

Dur dediiii kendine yazık etme 
Artık dönmeyecek sana derken 
Çıktı gitti ruhum bedenimden 

Raplerimde dile geldi hislerim 
Her bi sözümde seni anlatırım 
Kendimle konuşur oldum bazen 
Haklıymışsın baba sen harbiden 

Nasıl söylenir nasıl anlatılır 
Nasıl nasıl nasıl nasıl nasıl söyle 
Sağlam yer kaldımı bedenimde 
Allahım yardım et bu deliye 

DEli bi kişiden bir kadını yazarım 
Geceler boyunca oturur ağlarım 
Seni anlatırım var mı bir haberin 
Hadi gül alay et ben sana köleyim 

Sözün şiirlerin mükemmelidir 
Senden başkasını seven delidir 
Yüzün çiçeklerin en güzelidir 
Gözlerin bilinmez bir diyar gibi.. 

Ağlıyorum bu gece umutlarımın üzerine karlar yağıyor 
Gaziantep bembeyaz tıpkı bir gelini anımsatıyor 
BEnim sevdiğim yarim benim sevdiğim yarim ellere gelin gidiyorr 

Başını göğsüme sakla sevdiğim 
Güzel saçlarında dolaşsın elim 
Birgün ağlayalım birgün gülelim 
Sevişen yaramaz çocuklar gibi..




Video Çalışmıyorsa Alttaki Resme Tıkla.



Ditulis Oleh : Unknown // 07:33
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.