31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - Oy Ben Öleydim




Oy ben öleyim yarim vay ben öleyim 
Sana gelen bana gelsin sen gül yarim 
Ağlama yarim yarim derdini çekerim 
Gadaların oy ben alam kurbanım yarim 


Hasretin bugünde derine indi 
Aldım kalemim yine seni çizdi 
Dön gel yarim dayanamaz oldum 
Derdimin üzerine dert doldurdum 


Anama demişler taş doğuraydın 
Affet anam beni nefsime uydum 
Ak gömleği al kanlara vurdum 
Söktün kalbimi tekmeyi vurdun 


Ben bi çiçektim sense bi toprak 
Sımsıkı sardın ettin tutsak 
Ben suya hasret sende bi güneşe 
Tırnaktan et ayrılır mı söyle 


Anam dur artık bari sen etme 
Gelen geçende vurdu bi tekme 
Ayyaş dediler serseri dediler 
Söyle yari bana çok mu gördüler 


Nazar değdi bize nazar be yarim
Sen iste kaderimi baştan çizeyim 
Elimi kolumu bağladı bak yokluk 
Ekmeği bulduk şükür be doyduk 


Yağmur yağınca tavanımız akıyor 
Anam bi çare boynunu büküyor 
Üzülme sen baba şerefin yetiyor 
Kahpe beni değil parayı seviyor 


Asi diyorlar rap yapıyormuş 
Yüreği Taner'ken kan kusuyormuş 
Bunu bilmezler mesut sanarlar 
Budur merak ettiğiniz bu adam 


Tek bi yalan yok gerçek bu track 
Asi StyLa bilin tek bilek 
Noktamı koydum haydi elveda 
Asi StyLa hayata nokta [.] 


Başından belliydi zalim senin beni sevmediğin 
Haydi şimdi deki; 
Oynadım de , kapımda beklettim de , canım sıkılıyordu alay ettim de 
Ne bileyim ne bileyim deki sen beş kuruş etmez adamsın de 
SEn yokluksun de sen sefaletsin de senin neyine bakayım de DEeeeeeeeeeeeee ! 


Oy ben öleyim yarim vay ben öleyim 
Sana gelen bana gelsin sen gül yarim 
Ağlama yarim yarim derdini çekerim 
Gadaların oy ben alam kurbanım yarim x3

Video Açılmıyorsa Resme Tıkla


Ditulis Oleh : Unknown // 07:48
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.