29 Haziran 2013 Cumartesi

Asi Styla - Ben Ayrılık İstemedim 2013 (Bomba Video Klip)



https://www.facebook.com/asistylaa27

Aldırma Vur Şimdi , Aldırma Kır Kalemimi , 
Sanma Eğilirim Bükülürüm , Sanma Ölmekten Geri Gelirim.
Çek O Kara Gözlerini Sık Kalbime Kalbime , 
Bir Adım Kıpırdarsaö Namerdim


Ben Ayrılık İstemedim
Bütün Yollar Senin Olsun
Kaderimde Eğer Yoksan
Bu Son Gecem Sonum Olsun


Yalanlarla Pranganlanmış Bir Yüreğin Esirisin Sen
Ve Canı Burnunda Bir Adamın Ölüm Sebebisin Sen
Hiç Bir Şey Yokmuş Gibi Davranan Susdukca Susan ,
Vurdukca Vuran , Kaçtıkca Kaçan , Alçaldıkça Alçalan
Kalleş Bir Yüreğin Pusulu Gözlerisin Sen . . .


Sevince Kalbime Doğdu Güneşler
Bağrımda Yandı Yandı Ateşler
Sana Bu Bakışlar Bu Ah Çekişler
Duvarlar Üstüme Üstüme Titrer
Kafamdan Olmaz Dedim Bu Aşka
Kalbimle Savaşdım Yıllarca
Huzuru Sen Düşman Ettin Bana
Seni Bir Dumanla Yaşattım Oysa
Özlem Dolu Bir Ateş Var İçimde 
Hasret Kaldım O Güzel Günlere
Önümde Yetmişlik Vur Şişeye
Pencereye Oturmuş Eli Yüzünde
İnsaf Kalmadımı Gülüm Sende
Kim Sevipde Mesut Olmuş Söyle
Sorarım İçimdeki Meyhaneciye
Ne İçirdinde Sarhoşum Böyle
Gözlerim Takıldı Sarı Güllere 
Turnalar Göç Etti Bizim Ellere 
Turnalar Yare Selam Söyleyin 
Gülüp Eğleniyor Deyin Üzülmesin
Mezarımın Üstünde Tek Gül Olsun
Sulamayın Sakın Ben Gibi Solsun
Aşkı Bilmeyene Yazıklar Olsun
Sen Dur Dur Gözün KOnuşsun


Kafanı Kırıp Bin Parçaya Ayıracak , 
Aklını Fikrini Yitireceksin.Görmek İçin Gözlerimi
Bir Defa Daha Tutmak İçin Ellerimi , Kalan Varını
Vermek İsteyeceksin. Ne Varın Ne Varlığın Güldürecek 
Hiç Bir Şey Kar Etmeyecek Bu Takas Bir Daha Olmayacak..


Ben Ayrılık İstemedim
Bütün Yollar Senin Olsun
Kaderimde Eğer Yoksan
Bu Son Gecem Sonum Olsun

Asi Styla - Ben Ayrılık İstemedim 2013 Şarkı Sözleri

Ditulis Oleh : Unknown // 06:12
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.