31 Ocak 2013 Perşembe

Asi Styla - İnsan Bir Kez Sever


İnsan bir kez sever delicesine 
Aşkı görüp yaşar ölürcesine 
Herkes sever kalpten gönlüne göre 
Çarem çarem çarem sensin 

Haykırışlarıma derman bulamadım 
Unut dediler başaramadım 
Sokaklar çok soğuk annem 
Bu gecede ben umudumu atamadım 

Bırak bırak gitsin hepsi 
Ama beni bitiripte hepsi gitmedimi ha 
Şimdi ben neyin peşindeyim 
Aşkını gömdüm toprağada bileyim 

Herkes baba gönlüne göre sevdi 
Benim kalbim oldu içkili 
Ağlatmak niyetim değil ana 
Çaremdi benim olmuş ellerin 

Şimdi farz etki ben ölüyüm 
Dua bile okuma uğruna öldüm 
Kaldım gurbette onca sene 
Işıksız bir odada tek bir sözüm 

Bıraktım duyguyu attım kenara 
Anam babam gardaşım affet 
Bugünlerde çok bitkiNim ama 
Yüreğim saf gelipte kirlet 

Affet anam affet sen 
Son kez çekmedim bunu bilsen 
Gözlerim kanlı elimde sigara 
Jilet elimde vur vurabİlsen 

Diyarbakırda sevgi bir silah 
Cesaretin varsa sen seversin 
Ölümle ölümüne kıydım nikahı 
VazGeçmem bunu sen bilesin

Adım HAYAT deliyimde biraz 
Kalbim elinde oldu bir miras 
Paha biçilemez bir halde 
İşledi sevgim en derine 

Dumanlı günler yeniden merhaba 
Ben geldim ulan alayına posTa 
Rap yapıyormuş bizim varoşlar 
Kafa yapıyor kızım bizim parçalar 

Dertler güle güle haydi elveda 
Kova başındayım dumana merhaba 
SEvmiştim seni anlamadım yar 
Extasy haplar bedenimi sallar 

Yine bir rap vede yine bir isyan 
Duygularıma ben veremedim anlam 
Her seferde beni katlettin ulan 
Yol verdim sana aşkına isyan 

Antep derdime sırdaş yoldaş 
Diyarbakır'da ses ver gardaş 
Delikanlı gibi severim arkadaş 
Zoruma gitmiyor yaptım intizar 

Biçareyim ben berduş olmuşum 
Mecnun ne ki lan dağlar konuşun 
Kim sevecek seni susmada söyle 
İstemiyorsun siktir git de 

Yeminimi bozdum içiyorum artık 
Ölümü özledim gelmedi ne yazık 
Kafam güzel yar aklım karışık 
Haydi güle güle damara bağladı 

Biçareyim ben berduş olmuşum 
Mecnun ne ki lan dağlar konuşun 
Kim sevecek seni susmada söyle 
İstemiyorsun siktir git de 

İnsan bir kez sever delicesine 
Aşkı görüp yaşar ölürcesine 
Herkes sever kalpten gönlüne göre 
Çarem çarem çarem sensin


Video Açılmıyorsa Resme Tıkla


Ditulis Oleh : Unknown // 09:28
Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.